Використання інформаційно – технологічного обладнання на уроках

1.Використання інформаційно – технологічного обладнання на уроках в початкових класах

Інформаційні комп’ютерні технології дуже широко використовуються на уроках в початкових класах. В НВК «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №3 – ліцей» Обухівської міської ради навчається 8 перших класів (227 учнів) за програмами НУШ та «Інтелект України». Всі класи забезпечені необхідним технічним обладнанням: є телевізори, ноутбуки. У своїй роботі вчителі Черняк Л.В., Колодко Л.В., Сулятицька В.Г., Узлій Г.В., Йосипова Л.П., Кравченко І.П., Ярош О.О., Дзиба Н.І. використовують на уроках української мови, Я досліджую світ, образотворче мистецтво як готові мультимедійні презентації, так створюють і власні мультимедійні навчальні програми та презентації, проекти, використовуючи засоби мережі Інтернет. Але не тільки електронні диски з готовим для роботи матеріалом використовують вчителі початкових класів в роботі. Використовуючи программу PowerPoint, вони готують цікаві презентації, які застосовуються на уроках для вивчення нового матеріалу. Завдяки цій програмі вчителі складають презентації по найрізноманітнішим темам і предметам. В ході уроку використовують різні види і форми роботи: тестування, самостійна робота, практична робота, робота в парах, групах, словникова робота, робота з підручником, диференційовані завдання, завдання з цеглинками ЛЕГО. Діти активно працюють на уроці. Запровадження інформаційно-комунікаційних технологій у початковій ланці – це не данина моді, а необхідність сьогодення, оскільки більшість дітей ознайомлюються з комп’ютером набагато раніше, ніж це їм може запропонувати школа.

2.Використання інформаційно – технологічного обладнання на уроках природничо-математичного циклу.

Для використання інформаційних комп’ютерних технологій на уроках природничо-математичного циклу учителі закладу використовують обладнання 5 предметних кабінетів: математики, фізики, географії та два кабінети хімії, один з яких використовується і для викладання біології. В таких кабінетах працюють Ішутко В.М. (учитель математики), Гайдаєнко С.В.( учитель фізики), Борозенець Т.О. ( учитель географії), Дятел Н.С. (учитель хімії), Романченко Т.М. (учитель хімії та біології). В кабінетах фізики та хімії навчаються учні 7-11 класів, в кабінетах математики та географії – учні 5-11 класів. Учителі використовують обладнання для проведення різних видів і форм роботи: тестування, самостійна (практична) робота, робота в парах, групах, робота з підручником, виконання диференційованих завдань . На уроках частково використовуються конструктори уроків запропоновані програмами, які додавались разом з обладнанням. Учителі також користуються електронними дисками з готовим для роботи матеріалом та власними презентаціями , складеними в программі PowerPoint для кращого та швидшого сприйняття учнями програмового матеріалу. Досить часто на уроках обладнання використовується для перегляду тематичних відеоматеріалів. Учні мають можливість побачити фізичні (хімічні) процеси в дії, «віртуально» побувати в різних країнах. Це спонукає школярів проявляти ініціативу при підготовці різних етапів уроку, демонструвати свої приклади, готувати цікаві завдання (задачі),презентації або відеопрезентації та демонстувати їх своїм однокласникам. Учителі, які мають змогу працювати в цих кабінетах зазначають, що використання інформаційних комп’ютерних технологій дає їм можливість швидше і більш ефективно викладати теоретичний матеріал, супроводжуючи його конкретними прикладами та відео, що допомагає учням полегшити сприйняття матеріалу та значно підвищує інтерес до здобуття знань в сучасних умовах. Також учителі та учні наголошують про переваги мультимедійної дошки перед звичайною. Зручно використовувати завдання для перевірки знань ( запропоновані програмним забезпеченням в кабінетах або ті, які учителі готують самостійно заздалегідь). Завдяки можливості використання інформаційних комп’ютерних технологій урок, а саме , процес здобуття знань стає цікавішим та ефективнішим. Всі учителі, які працюють з використання ІКТ добре володіють комп’ютером, більшість з них пройшли курс Intel® "Навчання для майбутнього". Значно покращити роботу учнів та учителів в цих кабінетах з використанням нового обладнання міг би доступ до мережі Інтернет, оскільки є тематичні матеріали та програми, які доступні тільки для роботи «онлайн» .

/Files/images/2_ver/schen/IMG_20190123_104147.jpg/Files/images/2_ver/schen/IMG_20190123_104252.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 199

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.