Сучасний спорт займає важливе місце як у фізичній, так і в духовній культурі суспільства. Він є незамінним засобом фізичного виховання. Його цінність визначається стимулюючим впливом на поширення фізичної культури серед різних верств населення, і в цьому плані спорт має міжнародне значення./Files/images/futbol/DSC_0860.JPG

Особливу увагу прийнято віддавати дитячому спорту.

Ще І.М. Сєченов вказував, що оптимізація рухової активності дітей є запорукою нормального розумового та фізичного розвитку. І дійсно, помірні фізичні навантаження ніби заводять наш організм, змушують його працювати продуктивніше. Особливо гостро відчувають потребу фізичного оновлення люди, які мають особливі потреби. Тому в НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів №3-ліцей" прийнято вагому увагу приділяти спортивному оздоровленню дитини.

Цей процес проходить у декілька етапів:

- класно – урочна система ( уроки фізкультури);

- позашкільна (спортивні секції);

- міжшкільна (змагання);

- оздоровчо-профілактична (відвідування учнями літніх таборів);

- систематична участь у конкурсі "Олімпійське лелеченя" в Київській області

/Files/images/1a/04.jpg

Велику роботу проводять вчителі фізичної культури:
Малюгін В.М.
виявив себе майстерним та сумлінним педагогом, який добре володіє методикою фізичного навчання та виховання підростаючого покоління, досконало володіє техніками фізичного розвитку дітей, уміло застосовує форми і методи роботи під час підготовки та проведення занять фізичної культури з дітьми різних вікових категорій, очолює міське методичне об’єднання вчителів фізичної культури. Віктор Миколайович – людина творчого складу, постійно перебуває в пошуку нових, нестандартних форм роботи, вчить своїх вихованців зберігати своє здоров’я, працювати над фізичним та духовним розвитком . Кожен урок продумується педагогом від початку до кінця таким чином, щоб максимально розкрити потенціал дитини, викликати потребу в необхідності фізичного самоудосконалення, прагнення до саморозвитку тощо. Вагоме місце у своїй професійній діяльності Малюгін В.М. відводить не лише фізичному розвитку дитини, а й вихованню моральних рис в особистості.
Скалецький О.В.
– постійний учасник спортивних змагань та олімпіад різного рівня. Він виступає як вмілий керівник учнівських колективів, так і в якості учасника змагань, намагаючись власним прикладом довести необхідність фізичної підготовки. Неодноразово команди Олексія Васильовича ставали призерами та переможцями районних та обласних змагань з різних видів спорту. Педагог заслужено користується повагою та авторитетом серед учнів та колег. Постійно працює над підвищенням власного професійного рівня, педагогічної майстерності, ерудованості. Учитель усвідомлює свою відповідальність за фізичний розвиток вихованців й залежність здоров’я нації від стану фізичного виховання. Тому формує в учнів мотивацію до фізичного розвитку та здорового способу життя, виховує звичку регулярно займатися фізичними вправами і спортом.
Форноляк О.П.
досягає оптимальної рухової активності всіх учнів з урахуванням стану здоров’я; забезпечує диференційований підхід до організації навчального процесу відповідно до стану здоров’я, рівня фізичного розвитку, рухової підготовленості та статі учнів, враховує мотиви та інтереси учнів до заняття фізичними вправами. Учитель постійно контролює навантаження учнів під час уроку, вчить дітей вмінню здійснювати самоконтроль за своїм організмом. Олександр Петрович багато часу приділяє організації фізкультурно-масової роботи в школі. Організовує різноманітні змагання, готує учнів до участі в міських та обласних спортивних турнірах. Проводить заняття секцій баскетболу, туризму. Забезпечує високу результативність, якість своєї роботи. Його учні мають оцінки високого та достатнього рівня навчальних досягнень, є переможцями та призерами міських, обласних змагань серед школярів.
Олефір С. В.
– людина творчого складу, постійно перебуває в пошуку нових, нестандартних форм роботи, вчить своїх вихованців зберігати своє здоров’я, працювати над фізичним та духовним розвитком своєї особистості. Кожен урок продумується педагогом від початку до кінця таким чином, щоб максимально розкрити потенціал дитини, викликати потребу в необхідності самовдосконалення, прагнення до саморозвитку тощо. Вагоме місце у своїй професійній діяльності Олефір С.В. відводить не лише фізичному розвитку дитини, а й вихованню моральних рис особистості. Учитель є постійним учасником спортивних змагань та олімпіад різного рівня. Вона виступає як вмілий керівник учнівських колективів, також і в якості учасника змагань, намагаючись власним прикладом довести необхідність фізичної підготовки. Неодноразово команди Світлани Віталіївни ставали призерами та переможцями міських та обласних змагань з різних видів спорту










/Files/images/1a/0003.jpg
/Files/images/1a/00003.jpg/Files/images/1a/0004.jpg/Files/images/1a/00004.jpg

/Files/images/1a/01.jpg
Чисельні грамоти, дипломи, нагороди – дієвий показник проробленої роботи.

/Files/images/1a/001.jpg/Files/images/1a/0001.jpg/Files/images/1a/02.jpg/Files/images/1a/002.jpg/Files/images/1a/0002.jpg/Files/images/1a/03.jpg/Files/images/1a/003.jpg/Files/images/sport/IMG_0248.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 13